tirsdag 9. oktober 2012

En vellykket dagens dobbel

Onsdag var det klart for en dobbel, det vil si først en tur til Sognsvann og delta på Sognsvann Rundt Medsols (SRM), deretter ned til Frognerparken for og være med på intervaller med Treningscamp.
Sognsvannrundt går hver onsdag fra midten av april til slutten av oktober

Det regnet litt når jeg dro hjemmefra men Heming på SRM skryter av at det alltid er oppholdsvær når han arrangerer så tok sjansen på og dra. Regnet øket på frem mot start og det var surt og kaldt, men starte det skulle jeg. Rakk ikke komme til vestsiden av vannet før regnet ga seg, men var fremdeles en del vind og bena kjentes tunge, så ga meg etter en runde. Så ble det litt sosialt med de som var igjen etter løpet etterhvert som de kom inn etter både 2 og 3 runder.
Spurt på norway cross i Trenigscamp trøye (bilde tatt av Line)

I parken ble jeg igjen gledelig overasket, Nok en gang var det mange som møtte opp. Regnet med på en slik sur dag og etter de fleste er ferdige med hovedmålene sine for sesongen at det ville bli litt labrere fremmøte. Men jo flere som møter opp jo mer moro blir det og merker man legger inn litt ekstra. denne gangen ble det store pyramider på meg dvs 1-2-3-3-2-1 runde, hver runde er ca 500 meter. Det er disse onsdagene spesielt jeg har og takke for min egen fremgang i år. Vil anbefale alle som vil trene om og slenge seg med, her er det rom for alle. Det eneste jeg har angret på siden jeg møtte opp første gang er, at jeg ikke møtte opp før.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar